marginalism
MARGINALÍSM s.n. Teorie economică ce consideră valoarea de schimb a unui produs ca fiind determinată de ultima unitate disponibilă din acel produs. – Din fr. marginalisme.
(Dicţionarul explicativ al limbii române)
MARGINALÍSM s.n. Teorie economică potrivit căreia valoarea de schimb a unui produs este determinată de ultima unitate disponibilă din acel produs. [< fr. marginalisme].
(Dicţionar de neologisme)
MARGINALÍSM s. n. (ec.) curent de gândire potrivit căruia valoarea de schimb a unui produs este determinată de ultima unitate disponibilă din acel produs. (< fr. marginalisme)
(Marele dicţionar de neologisme)
marginalísm s. n.
(Dicţionar ortografic al limbii române)
(Dicţionarul explicativ al limbii române)
MARGINALÍSM s.n. Teorie economică potrivit căreia valoarea de schimb a unui produs este determinată de ultima unitate disponibilă din acel produs. [< fr. marginalisme].
(Dicţionar de neologisme)
(Marele dicţionar de neologisme)
marginalísm s. n.
(Dicţionar ortografic al limbii române)